Gossip girl!

I tisdags började gossip girl igen o vi är sååå glada för det =D *citerar någon* Som jonas sa, varje gång en ny serie börjar finns det alltid en snygging som alla blir helt galna i och besatta av! Så here it goes.

Vem föredrar ni?





Förövrigt så blir det kanske grillning i rålis i helgen? Nån som e på eller? Hoppas, hoppas, HOPPAS på sol!!

Åh jag måste bara berätta om gulligaste tanten som jag mötte på busshållplatsen. Så söt som började berätta om sin syster som va sjuk som hon åkte till stockholm för att hälsa på och så hade hon glömt bort vilken buss hon skulle ta hem. Awww, ibland längtar man tills man blir gammal och får umgås med alla gulliga tanter! En annan gång satt jag på bussen och såg när en tant klev av och så stod hennes man där och väntade, hjälpte henne kliva av, pussa henne på kinden sen gick dom där ifrån hand i hand. GUD VAD GULLIGT! Varför är allt så sexfixerat bland ungdomar nu för tiden? HAhaha ANA SÄG INGENTING =D 


Later
/A &J

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej ! Just nu har jag en frågestund i min blogg,kika gärna in och lämmna ett kommentar eller en fråga

hoppas allt är bra!

2009-08-13 @ 22:25:16
URL: http://egoistiskbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0